Oferta agencji to między innymi Audyt komunikacji wizualnej
|Współcześnie zarządzanie przedsiębiorstwem coraz częściej wymaga od właściciela zlecenia części obowiązków zewnętrznym wykonawcom projektu. Może mieć to związek zarówno z zagadnieniami bieżącymi, jak i z zadaniami perspektywicznymi. Sprawozdania roczne są źródłem niepokoju dla licznych przedsiębiorstw. Prócz tego nie każda placówka ma w takim stopniu przeszkolonych członków zespołu doradczego, by w sposób profesjonalny takie zestawienie zinterpretować. Z tego powodu znacznie częściej firmy polegają na usługach agencji reklamowych w tej kwestii. Renomowane agencje reklamowe nie tylko traktują każdego klienta w sposób indywidualny, ale także każdy strategiczny szkic tworzą od podstaw. Dokładnie tak jest w przypadku sprawozdań rocznych z funkcjonowania konkretnej firmy – zleceniodawcy. Raporty są z reguły konstruowane od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z wzięciem pod uwagę wyjątkowych cech danego przedsiębiorstwa. Profesjonalna agencja reklamowa ma na względzie również cel konstruowania takiego raportu, jego zastosowanie praktyczne. W procesie tworzenia raportu rocznego bardzo ważne są również regularne spotkania konsultacyjne z przedstawicielami danej firmy. Indywidualnie wykreowany raport przedstawia treści zarówno statystyczne jak i innego rodzaju w przyciągający uwagę, a równocześnie przejrzysty graficznie sposób. Wszelkie analizy otoczenia rynkowego są równocześnie wykonywane przez ekspertów z branży marketingu. materiały niezbędne do realizacji konferencji. Można zatem efektywnie zastosować się do nich w dalszych działaniach firmy, tak w wymiarze materialnym, jak i strategii całościowych.